søndag 16. september 2007

Hilsen fra en vandrer


Benedicte har nå avsluttet sin vandring og sitter på flyplassen og venter på å kunne fly til varmere vær på Kreta.

Jeg har hatt en kjempefin tur oppover fra Eidsvold til slutten på Ingrid Meslo sin gård på Stamnan. Jeg var med i de som gikk i fjellet igår. Det var kaldt å gå oppover fjellet igår - men det var en kjempefin tur. Vi hadde "snøstorm" på veien - men det er det jo ikke så mange som får lov til å gå i september - og det var gøy!

Jeg har hatt en kjempefin tur - så selv om jeg fikk være med en uke - så misunner jeg de andre som har en uke til å gå :)

Lykke til de andre vandrerne på veien oppover til Trondheim.

Klem Benedicte

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Benedicte.
Hyggelig å høre at du har hatt en fin tur. Takk for at du delte bildene dine med oss. Ser dere har opplevd mye.
God tur til Kreta!

Hilsen Celines mamma.

Anonym sa...

Hallo:D
Vil sende en hilsen hjem til mamma, pappa, Emilie, Theodor, Sofus og Osckar:D<33
Savner dere sånn<33

sol sa...

Kjære Marte!
Savnet er nok stort her hjemme også..
Takk for innlegget,var koselig å høre fra noen av Gjengen også,ikke bare de voksne.Håper du har det bra etter forholdene og at lengselen er til å leve med.Vi tenker på dere.Og husk at opplevelsene blir gode å ha i minneboka når årene triller på.
Varm klem Kate
Leo voffer en hilsen også(savner deg,ta praten når kommer hjem?)