tirsdag 25. september 2007

Vel hjemme igjen.




Hei alle som fortsatt er innom av og til.


Da var vi hjemme igjen til en hard og brutal hverdag med matte-jobbing i første time. Vil vel si at det er greit å komme igang igjen med vanlig skole, men vi har hatt det supert og jeg gjør det hvertfall gjerne igjen.




Det ble ikke så mye skriving de siste dagene i Trondheim fra min side annet gjennom telefonen, fordi det var ikke nettdekning i det huset vi bodde i Trondheim. Jeg håper alle har kommet vel hjem, og ikke har glemt eller mistet for mye. Vi har en del poser og sekker som ingen sier at de eier, men noen av oss er det.




En kveld etter høstferien samles vi for å presentere turen for foreldre, søsken og evt. andre interesserte. Der vil vi servere mat på ekte pilegrimsvis..... vi får se hva vi har igjen å by på!!




LEKSE:


Jeg har sagt at alle som ikke er ferdig med loggen må skrive seg ferdig.


Senest fredag før høstferien vil jeg ha inn alle loggbøkene for å se at de har skrevet. Dvs. hvis noen har dager de ikke er ferdige med er det lekse denne uken.


(Det er bare jeg som kommer til å se i bøkene.)


Jeg og flere med meg har masse bilder fra turen, og Terje N. og Alf har video. Vi skal samle mest mulig så alle kan få. Hvis noen har digitalebilder til samlingen gi meg beskjed.
Vennlig hilsen en strålende fornøyd pilegrimsvandrer.

Ingen kommentarer: